Arja Juvonen innosti ihmisiä Kuusamossa

Perussuomalaisten 2. varapuheenjohtaja ja kansanedustaja Arja Juvonen vieraili tiistaina 28.1.2020 Kuusamossa. Hän perustelttaili paikallisten perussuomalaisten toimijoitten kanssa Kuusamon Citymarketin kulmalla ja kylmästä ilmasta huolimatta ihmisiä kävi hyvin paikalla.

Eniten teltalla puhuttivat soteasiat, pohjoisen Suomen näivettyminen ja yleinen poliittinen tilanne. Valtaapitävien toimet esim. ilmastonmuutoksen suhteen saivat tylyn tuomion ihmisiltä ja Arja kuuntelikin tiivisti ihmisten huolia ja murheita paikallistoimijoitten kanssa. Myös Kuusamon näivettyminen aiheutti keskustelua ja yhdessä ihmisten kanssa mietittiin ratkaisumalleja tähän. Yksi iso asia oli ympärivuotiset työpaikat, joita määrätty poliittinen laita vastustaa Kuusamossa kiivaasti.

Arja ja kuusamolaiset perussuomalaiset sponsoroivat ihmisille Hesburgerista kahvin ja hampurilaisen. Näitä menikin muutama kymmenen lipuketta. Täten perussuomalaiset osoittivat tukeaan paikallisille yrittäjille. Perussuomalaisuuteen kuuluu joka tapauksessa yrittämisen ja työnteon arvostus.

Näitä perussuomalaisten kansanedustajien vierailuja on luvassa myös jatkossakin tänä vuonna. Niistä tullaan tiedottamaan hyvissä ajoin.

Kirjoitettu 29.1.2020