Kuusamon PS kysyy Kuusamon kaupungilta turvallisuustilanteesta

Kuusamon Perussuomalaiset ry:n hallitus piti järjestäytymiskokouksensa torstaina 24.1.2019. Kokouksessa käsiteltiin yhdistyksen henkilövalintoja ja valmistauduttiin huhtikuussa koittaviin eduskuntavaaleihin. Yhdistyksen puheenjohtaja Tapio Lämsä on asetettu ehdolle vaaleihin.

Henkilövalinnat kokouksessa olivat seuraavat. Kuusamon Perussuomalaisten varapuheenjohtajaksi valittiin Tarmo Tyni, sihteeriksi ja taloudenhoitajaksi Pekka Savelainen. Toiminnanjohtajana jatkaa Ari Hemmilä, joka samalla toimii yhdistyksen vaalipäällikkönä. Tiedottamisesta vastaa yhdistyksen puheenjohtaja Tapio Lämsä.

Eduskuntavaaleihin liittyen kokouksessa tehtiin suunnitelmia ja yhdistys on vakaasti Lämsän takana huhtikuun vaaleissa.

Julkilausumana Kuusamon Perussuomalaiset kysyy Kuusamon kaupungilta, että mihin toimenpiteisiin kaupunki aikoo ryhtyä paikkakunnan turvallisuustilanteen pitämiseksi siedettävänä.

Miten kaupunki ajattelee varmistavansa, että Oulun tapaisia pedofiilirinkejä ei pyöri täällä? Mitä kaupunki aikoo tehdä, jos näitä tapauksia paljastuu? Ihmiset ovat oikeutetusti huolissaan asiasta ja koska pedofiliepidemia näyttää leviävän – ihmiset odottavat näihin ratkaisuja”, toteaa Kuusamon Perussuomalaisten hallitus puheenjohtajansa Tapio Lämsän johdolla.

Kuusamolainen yrittäjä Tapio Lämsä pyrkii eduskuntaan kevään vaaleissa.

Kirjoitettu 28.1.2019