Kuusamon PS pidättäytyy yleisötilaisuuksista huhtikuun 15 päivään asti

Kuusamon Perussuomalaiset pidättäytyy yleisö- ja telttatapahtumiin osallistumisesta sekä järjestämisestä tässä vaiheessa koronaepidemian takia ainakin huhtikuun 15 päivään asti. Tämä sen vuoksi, jottei koronaepidemia leviäisi ja siitä selviydyttäisiin mahdollisimman nopeasti normaaliin päiväjärjestykseen. Samalla on olemassa valmius siihen, että tätä pidättäytymistä jatketaan myös tuon ajankohdan jälkeen. Se riippuu ihan siitä, miten tilanne kehittyy ja Kuusamon PS on tässä valmis nopeisiinkin liikkeisiin.

Puolue jo ilmoitti tänään samasta pidättäytymisestä pääsiäiseen asti ja Kuusamon PS katsoi parhaaksi venyttää tätä vielä pitemmälle.

Samalla Kuusamon PS kritisoi valtaapitävien vitkuttelua koronaepidemian hoidossa sekä valtakunnan tasolla että paikallistasolla. Tällaiset pandemiat pitää ottaa tosissaan ja ylireagointi on parempi asia kuin tilanteen eskaloituminen täysin koko yhteiskunnan rakenteiden romahtamiseksi. Tällä vitkuttelulla esimerkkinä hallitus leikkii suomalaisten terveydellä.

Kirjoitettu 12.3.2020