Pohjoisesta vahvaa perussuomalaista osaamista eduskuntaan

Eduskuntavaalit koittavat viiden kuukauden kuluttua. Nämä vaalit ovat erityisen tärkeät, koska elämme erikoisia aikoja. Euroopassa vallitsee sota, Suomessa hinnat nousevat ja inflaatio kiihtyy. Nykyinen hallitus tekee käsittämättömiä päätöksiä. Tämän takia tarvitaan muutoksia, joilla Suomi pelastetaan konkurssin partaalta.

Perussuomalainen aate on hyvä pohja näiden ratkaisujen etsimisessä. Perussuomalaisuus on oman maan asettamista etusijalle, suomalaisten elinmahdollisuuksien varmistamista, Suomen turvallisuuden takaamista ja isänmaallisuuden korostamista politiikassa. Perussuomalaiset tarjoaa

vaihtoehdon myös EU:n harjoittamalle kansallisvaltioiden alasajolle.

Meillä on täällä Pohjois-Suomessa loistava mahdollisuus saada oma kansanedustaja hoitamaan meidän yhteisiä asioita. Puoluekannasta riippumatta Tero Kokko Kuusamosta on luvannut viedä meidän kaikkien – sinun ja minun asioita eduskuntaan. Terolla on vahvat siteet tulevaisuuden poliittiseen ytimeen. Juuri nyt tarvitaan vahvaa perussuomalaista osaamista.

Tule sinäkin mukaan! Terolla on sydän, joka sykkii Suomelle ja suomalaisille. 2.4.2023 Suomen suunta muuttuu. Sinä päätät. Siispä meidän valintamme on Tero.

Tero Kokon perussuomalainen tukiryhmä

Tapio Lämsä