Tapio Lämsä jatkaa Kuusamon PS:n johdossa

Kuusamon Perussuomalaiset valitsivat syyskokouksessaan 17.11.2018 Tapio Lämsän yksimielisesti jatkamaan yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana vuonna 2019. Lämsällä lähtee kolmas vuosi liikkeelle yhdistyksen johdossa. Lämsän seuraava etappi politiikan saralla on ensi kevään eduskuntavaalit.

Yhdistyksen hallitukseen valittiin lisäksi mukaan Ari Hemmilä (varalla Esko Törmänen), Pekka Savelainen (varalla Marko Nevala) ja Tarmo Tyni (varalla Kimmo Karjalainen).

Toiminnantarkastajaksi valittiin Sami Pihlajamaa Suomussalmelta ja varatoiminnantarkastajaksi Ahti Nevanperä Taivalkoskelta.

Piirikokousedustajiksi ja heidän varaedustajiksi valittiin Tapio Lämsä (varalla Esko Törmänen), Ari Hemmilä (varalla Krista Poutanen), Tarmo Tyni (varalla Toivo Lingren) ja Pekka Savelainen (varalla Marko Nevala).

Kuusamon Perussuomalaiset haluavat valtion ottavan isomman roolin Ruotsin mallin mukaan valtakunnan laajakaistaprojekteissa. ”Nykyinen malli on äärimmäisen tehoton laajakaistaliittymien käyttöönotossa ja käytännössä mahdollistaa Kuusamon tapaisten mustien aukkojen muodostumista internetyhteyksissä. Tulevaisuudessa toimivat internetyhteydet ovat yksi mahdollisista paikkakunnan menestystekijöistä”, toteavat Kuusamon Perussuomalaiset julkilausumassaan.

Kirjoitettu 19.11.2018