Tero Kokko – rehellisesti maakunnan asialla

Vaalit lähenevät kohti huipennustaan ja jännittävät vaalit onkin käsillä. Nyt on mahdollista kääntää todellakin maan suunta terveempään suuntaan. Tämä tapahtuu tietenkin äänestämllä perussuomalaisia.

Kuusamosta ja Koillismalta on ehdolla erinomainen ja rehellinen maakunnan ääni Tero Kokko. Läpimennessään Tero tulee olemaan täysin äänestäjiensä ja suomalaisten asialla. Pitkä työura kuljetus- ja autoalalla antaa hyvän pohjan Terolle ajamaan eduskuntaan suomalaisen elinkeinoelämän ja työn asiaa. Samalla hän tulee kiinnittämään huomiota suomalaisten etuun ja kotiseutunsa asioihin. Tero on erinomainen asiamies myös sinulle kansanedustajana.

Nyt on paikka saada ensimmäistä kertaa joku muu kuin keskustalainen omanedun tavoittelija läpi. Tero edustaa rehellisyyden periaatetta eduskunnassa. Ja kansanedustajan ensimmäinen tehtävä on edustaa kansaa ja suomalaisia. Ulkomaiden asia ei niihin kuulu.

Joten me allekirjoittaneet Teron tukitiimin jäsenet annamme äänemme rehelliselle perussuomalaiselle maakunnan äänelle Tero Kokolle. Anna sinäkin – numero 148 äänestyslipukkeeseen. Et tule pettymään.

Teron Kokon tukitiimi

Tapio Lämsä